Sinds 1 oktober 2020 is Mark van der Sterren werkzaam voor Dstny, waar hij begonnen is als Senior Support Engineer en vanaf januari 2023 de rol van Product Specialist op hem heeft genomen. In onderstaand bericht leren we Mark beter kennen; wie is hij, wat doet hij en hoe draagt hij bij aan het succes van Dstny.
Mark, zou je wat meer over jezelf kunnen vertellen?
Ik ben Mark van der Sterren, 35 jaar oud en woonachtig in Beegden, een klein dorpje in midden-Limburg. Daar woon ik samen met mijn vrouw en onze zoon. In mijn vrije tijd kijk ik graag een film, game ik wat en probeer ik wat gitaar te spelen, maar eigenlijk gaat alle tijd in de kleine man zitten en dat is helemaal perfect! Sinds oktober 2020 werkzaam voor Dstny, begonnen als senior support engineer in het supportteam en na een paar maanden doorgegroeid naar teamlead van het supportteam. Januari 2023 een nieuw uitdaging binnen Dstny aangegaan als product specialist. Een superleuke functie die allerlei facetten en werkzaamheden combineert in een uitdagende rol.
Wat doe je dan precies?
Mijn functie is vooral gericht op 2 pijlers. Enerzijds sluit ik aan bij ons product managementteam voor technische invulling van producten in ons portfolio (3CX, Dstny UCaaS) en anderzijds neem ik die kennis mee naar partners en ondersteun ik ons salesteam op moment dat er technisch complexere vragen komen in een traject of als een partner hulp nodig heeft bij een technische uitdaging. Dstny UCaaS is eerder dit jaar geïntroduceerd aan onze partners en hun enthousiasme om ermee aan de slag te gaan is inspirerend en aanstekelijk! Een enorm plezier om met onze partners samen te werken.
Eigenlijk is partners niet het juiste woord; collega’s past veel beter. Hun succes is namelijk ook ons succes en ik ben er echt van overtuigd dat samenwerking meer behelst dan simpelweg wat mails beantwoorden of tickets verwerken. Je moet je partners kennen, weten waar zij uitdagingen hebben en waar de kansen liggen, daar kunnen we dan gezamenlijk aan werken en onze partners helpen groeien. Dat maakt hun feedback ook zo waardevol, natuurlijk hebben we intern een visie van waar we naartoe willen maar deze visie delen we maar wat graag met onze partners. Daarnaast willen we partners ook helpen door hen te begeleiden in de steeds veranderende markt. Neem bijvoorbeeld bellen via Teams, met Dstny UCaaS hebben we alle configuratiewerkzaamheden die een partner voorheen in Teams moest doen, geautomatiseerd. De partner kan met een paar simpele klikken de connectie met Teams opbouwen, wij verzorgen de inrichting van Teams en de partner kan zijn gebruikers van de klant configureren. Zo bespaart de partner tijd en kan hij zich meer richten op zijn klanten.
Wat maakt Dstny UCaaS aantrekkelijk?
Dstny UCaaS is gebouwd op 5 beloftes en een van die beloftes is “simplicity obsessed”; oftewel eenvoudig te configureren en te gebruiken, voor partners en hun klanten. Partners ervaren ook een krapte op de arbeidsmarkt, technisch personeel is moeilijk te vinden. Met Dstny UCaaS levert Dstny een dienst die eenvoudig te configureren is, met een intuïtieve interface waar klanten hun eigen beheer kunnen doen. Dit ontzorgt partners op taken die traditioneel wat meer aan de beheerzijde liggen, zoals het configureren van tijdschema’s en bandjes. Dit stelt hen in staat hun tijd effectiever in te delen en meer te doen zonder dat daar opeens veel meer handjes voor nodig zijn.
Een van de andere beloftes is “plays well with others”. In de basis is Dstny UCaaS een oplossing die modulair is opgebouwd, we integreren graag en veel met andere partijen. De meeste ontwikkeling doen we zelf binnen de Dstny groep en wordt dan gebruikt in andere landen, zoals bijvoorbeeld VoIPcube, wat in Nederland ontwikkelt is en nu door ook internationaal gebruikt wordt. Al deze ontwikkelkracht helpt ons snel mee te bewegen met veranderingen in de markt en op de behoefte van partners en klanten.