De cloud is een digitale omgeving buiten jouw organisatie. Zolang je een werkende internetverbinding hebt, kan je via dekstop, tablet of mobiel (video)bellen, chatten en werken. Of dit nu thuis is, op kantoor of in het buitenland.
Wat is de beste VoIP PBX-centrale voor jouw bedrijf?
De cloud is een digitale omgeving buiten jouw organisatie. Zolang je een werkende internetverbinding hebt, kan je via dekstop, tablet of mobiel (video)bellen, chatten en werken. Of dit nu thuis is, op kantoor of in het buitenland.
Een flexibele oplossing die schaalt naar de wensen van de onderneming. Zo kun je gemakkelijk nieuwe locaties of medewerkers toevoegen. De cloud telefonie abonnementen schalen dan automatisch mee.
Ons platform wordt continu gemonitord, geüpdatet, en gehost via een Nederlands datacenter. Er wordt daarnaast encryptie toegepast op al het spraakverkeer en er is automatische detectie voor hack-aanvallen.
De kracht van een cloud PBX telefooncentrale is de eenvoudige integratie met andere systemen. Denk hierbij aan het CRM systeem of de Microsoft Teams omgeving die je momenteel gebruikt.
Je verliest je bestaande telefoonnummers niet doordat je vast en mobiel volledig kan integreren. Zo blijven medewerkers altijd en overal bereikbaar voor klanten en relaties. Ongeachte de locatie waar ze werken.
Je hoeft niet langer een dure fysieke telefooncentrale te onderhouden. De kosten worden elke maand per gebruiker in rekening gebracht. Gesprekskosten, updates, beheer en ondersteuning inbegrepen.
3CX is een van de grootste VoIP PBX-fabrikanten van dit moment. Ze staan bekend om hun complete telefoniesoftware met talloze functies voor Unified Communications, VoIP-telefonie en videogesprekken.
De hosted 3CX centrale is stabiel, veilig en rijk uitgerust met functies. Hierdoor kan je eenvoudig en locatie onafhankelijk communiceren met jouw team en klanten. De flexibilteit, schaalbaarheid en gebruikersgemak maakt het een veel gebruikte software in het MKB, callcenters, flexwerkers en grootzakelijk.
Met Xelion biedt Dstny een geavanceerde cloud-gebaseerde telefooncentrale, volledig ontworpen en ontwikkeld in Nederland. Deze Xelion-telefooncentrale is een uitstekend voorbeeld van efficiëntie, omdat het niet alleen de standaard IP-telefoonfuncties bevat, maar ook naadloze integratie met communicatiekanalen zoals WhatsApp for Business, Webchat en SMS mogelijk maakt. Xelion maakt het mogelijk om diverse communicatiemiddelen te centraliseren in één telefooncentrale, wat de workflow optimaliseert. Dankzij de alles-in-één gebruikerslicentie van Xelion kun je oproepen plaatsen en ontvangen via het apparaat van jouw keuze, wat zorgt voor flexibiliteit en gebruiksgemak.
Met Xelion biedt Dstny een geavanceerde cloud-gebaseerde telefooncentrale, volledig ontworpen en ontwikkeld in Nederland. Deze Xelion-telefooncentrale is een uitstekend voorbeeld van efficiëntie, omdat het niet alleen de standaard IP-telefoonfuncties bevat, maar ook naadloze integratie met communicatiekanalen zoals WhatsApp for Business, Webchat en SMS mogelijk maakt. Xelion maakt het mogelijk om diverse communicatiemiddelen te centraliseren in één telefooncentrale, wat de workflow optimaliseert. Dankzij de alles-in-één gebruikerslicentie van Xelion kun je oproepen plaatsen en ontvangen via het apparaat van jouw keuze, wat zorgt voor flexibiliteit en gebruiksgemak.
Dstny levert via eigen netwerk verschillende typen telefoonnummers aan partners. Dstny voorziet in zowel nieuwe nummers als het faciliteren van porteringen van andere operators naar het Dstny platform.
Denk aan het detecteren van beveiligingsrisico's, automatische software updates, afsluiten van datagebruik bij het bereiken van limieten (in het buitenland).
Bij het inrichten, gebruiken en verbeteren van zakelijke mobiele telefonie. Mocht er onverhoopt iets misgaan? Dan staat onze technische support klaar om je zo snel mogelijk te helpen.
Wij hebben de juiste kennis om het risico op beveiligingsproblemen te minimaliseren. Denk hierbij aan regelmatig updaten of remote wipes bij diefstal.
Abonnementen worden centraal beheerd waardoor we het gebruik ervan kunnen analyseren. Hierdoor kunnen we bijsturen naar behoeften en voorkomen je onnodige kosten.
De integratie van mobiele telefonie met andere (interne) systemen en processen. Zonder technische kennis vast bellen op mobiel (VaMo) of mobile device management (MDM).
We maken mobiel bellen eenvoudig. Één overzichtelijke factuur, één supportafdeling voor vragen en altijd persoonlijk contact via één aanspreekpunt.
De voornaamste functie van een telefooncentrale in de cloud is natuurlijk om je bedrijf telefonisch bereikbaar te houden. Daarbuiten zijn er uitgebreidere VoIP telefooncentrales die meer opties en functionaliteiten bieden. Denk hierbij aan het voeren van online meetings, bellen via je mobiele telefoon met het zakelijke nummer of chatvensters op je website. Verder zitten er, afhankelijk van het systeem, verschillende opties ingebouwd zoals: gespreksopname, uitgebreide rapportages, keuzemenu’s, slimme wachtrijen en koppelingen met CRM systemen.
Waar je vroeger enkel met een telefoon kon bellen, kan je op een VoIP netwerk bellen met verschillende apparaten. Deze worden ook wel clients genoemd. Dit kan van alles zijn: computers, laptops, tablets, mobiele telefoons, etc. Er wordt enkel nog verschil gemaakt tussen hardphones en softphones. Alles wat niet op een telefoon gelijkt uit de vorige eeuw, noemen we een softphone. De rest valt in de categorie hardphone.
Een centrale wordt gehost op ons eigen online platform waarop updates continue worden toegepast. Ons platform wordt continu gemonitord en wij testen op voorhand nieuwe updates en upgrades. Zo heb je altijd veilig en vertrouwd toegang tot de nieuwste functionaliteiten. Hierdoor ben je ook verzekerd van de meest recente beveiligingsupdates.
Al onze diensten worden aangeboden vanuit Nederlandse datacenter, met een hoge uptime en beveiliging. Tevens is Dstny ISO 27001 en 9001 gecertificeerd. Wel zo geruststellend!