Callcenter

Verhoog je klantenservice met Customer Engagement

 

Je klanten een sterk product aanbieden volstaat al lang niet meer. Steeds meer klanten kiezen bedrijven op basis van hun klantenservice en blijven daaraan trouw. Met de juiste Customer Engagement tools, kunnen je medewerkers de klantenservice naar een hoger niveau tillen.

Hoe wij jou helpen de klantenservice naar een hoger niveau te tillen

Callcenter-oplossing

Callcenter-oplossing

Het Business Communications Platform van Dstny kan worden uitgerust met callcenterfunctionaliteiten die het gemakkelijk maken voor callcentermedewerkers om te communiceren en samen te werken, voor optimaal klantsucces.
AI Chatbot

AI Chatbot

Dstny Chatbot is een AI-aangedreven softwaretoepassing waarmee bedrijven repetitieve taken kunnen automatiseren om het volume klantensupport te verminderen, het onboardingsucces te verbeteren en het verkoopproces te optimaliseren.
 Customer Engagement Platform

Customer Engagement Platform

Jouw digitale Contact Center voor top klantenservice via elk kanaal. (voice, chat, email, sms, web, whatsapp, facebook, twitter,…). Een omnichannel platform dat gebruik maakt van artificiële intelligentie om meer persoonlijke ervaringen te bieden.
Business Communications voor callcenters

Business Communications voor callcenters

Onze oplossing voor callcenters is ervoor gemaakt om aan de behoeften van je klanten te voldoen, je team optimaal te laten samenwerken en je bedrijf soepel te laten draaien. Geplande call routing, automatische gespreksdistributie (ACD), IVR (keuzemenu) en skill-based routing brengen de juiste gebruiker in contact met de klant. Flexibele licenties voor agents en supervisors.

Dstny Chatbot

Automatiseer je klantgerichte processen met Dstny Chatbot

Chatbot is een geautomatiseerd supportkanaal voor je bedrijf. Plaats de bot op je webpagina, hulpsectie, intranet of Facebook en beantwoord 24/7 de vragen van je klanten. Importeer heel eenvoudig je veelgestelde vragen en train je bot om om vragen te beantwoorden en zo de klantervaring en inkomende leads te verhogen. Wanneer het gesprek te moeilijk wordt, leidt je de chat door naar een live agent.

Omnichannel platform voor Customer Engagement

Omnichannel platform voor Customer Engagement

Lever de beste klantenservice en verleid nieuwe klanten met het Customer Engagement Plaform. Klanten willen je altijd en overal kunnen contacteren. Met het omnichannel platform bied je hen geavanceerde, moeiteloze support via alle kanalen (voice, chat, email, sms, web, whatsapp, facebook, twitter, instagram,…). AI en chatbot helpen je om hen snel en effectief te antwoorden. Inspireer klanten en prospects met de juiste producten en voer betekenisvolle gesprekken die meer leads opleveren.

Tijd om je klantenservice naar een hoger plan te tillen?