Je klanten een sterk product aanbieden volstaat al lang niet meer. Steeds meer klanten kiezen bedrijven op basis van hun klantenservice en blijven daaraan trouw. Met de juiste Customer Engagement tools, kunnen je medewerkers de klantenservice naar een hoger niveau tillen.
Onze oplossing voor callcenters is ervoor gemaakt om aan de behoeften van je klanten te voldoen, je team optimaal te laten samenwerken en je bedrijf soepel te laten draaien. Geplande call routing, automatische gespreksdistributie (ACD), IVR (keuzemenu) en skill-based routing brengen de juiste gebruiker in contact met de klant. Flexibele licenties voor agents en supervisors.
Chatbot is een geautomatiseerd supportkanaal voor je bedrijf. Plaats de bot op je webpagina, hulpsectie, intranet of Facebook en beantwoord 24/7 de vragen van je klanten. Importeer heel eenvoudig je veelgestelde vragen en train je bot om om vragen te beantwoorden en zo de klantervaring en inkomende leads te verhogen. Wanneer het gesprek te moeilijk wordt, leidt je de chat door naar een live agent.
Lever de beste klantenservice en verleid nieuwe klanten met het Customer Engagement Plaform. Klanten willen je altijd en overal kunnen contacteren. Met het omnichannel platform bied je hen geavanceerde, moeiteloze support via alle kanalen (voice, chat, email, sms, web, whatsapp, facebook, twitter, instagram,…). AI en chatbot helpen je om hen snel en effectief te antwoorden. Inspireer klanten en prospects met de juiste producten en voer betekenisvolle gesprekken die meer leads opleveren.