VoIPcube

Gebruik VoIPcube om snel en gemakkelijk uitgebreide functies bovenop je bestaande UC-platform te implementeren

 

Verhoog de efficiëntie van je klanten met behulp van deze innovatieve functies die naadloos zijn geïntegreerd met uw zakelijke apps en telefonie­centrale.

Dstny CRM Connect

Ontdek de kracht van VoIPcube

VoIPcube geeft je de mogelijkheid om snel en eenvoudig uitgebreide functies te implementeren bovenop je bestaande UC-platform. Gebruik deze functies en add-ons om de efficiëntie van je klanten te verhogen.

CRM-integraties

CRM-integraties

Gebruik de beheerde integraties om verbinding te maken met meer dan 60 leveranciers of gebruik de krachtige workflow editor om je eigen aangepaste integraties te bouwen.
Call Tagging

Call Tagging

Markeer oproepen snel met vooraf gedefinieerde of CRM-tags en gebruik ons API-platform voor alle rapportagebehoeften.
Call Journey

Call Journey

Krijg snel inzicht in het gesprekstraject van de inkomende beller. Bekijk wachtrijtijden, doorschakelingen en vorige medewerkers. Stel je medewerkers in staat om zich gemakkelijk aan te passen aan de op dat moment actuele omstandigheden.
Call Recording

Call Recording

Gebruik onze tools om gespreksopnamen snel te verkennen, te back-uppen en te integreren naar een locatie of tool van jouw keuze.
Caller ID Selection

Caller ID Selection

Is er in jouw UC-platform geen snelle manier om het uitgaande beller-id te wijzigen? Gebruik onze apps om het nummer met 1 klik te wijzigen.
Last Agent Routing

Last Agent Routing

Vergroot het geluk van terugkerende bellers door ze automatisch door te verbinden met de eerder gesproken medewerker.

Word reseller en sluit je aan bij ons succesvolle netwerk

Meer dan 3.500 ondernemingen

Meer dan 3.500 ondernemingen

Meer dan 3.500 ondernemingen vertrouwen dagelijks op ons om overal goed bereikbaar te zijn, waar ze ook zijn.

Meer dan 15 jaar ervaring

Meer dan 15 jaar ervaring

In 15 jaar zijn we uitgegroeid tot een toonaangevende Europese aanbieder van cloud-based bedrijfscommunicatie.

Een 8.2 als klantbeoordeling

Een 8.2 als klantbeoordeling

Een 8.2 mogen wij als rapportcijfer noteren van onze klanten. Dat is waar we het elke dag voor doen.

Bestaande integraties

Maak gebruik van meer dan 60 bestaande integraties, die je eenvoudig met een paar klikken kunt implementeren. 

Staat het CRM-/ERP-pakket van jouw klant er niet bij?

Wil je weten wat er mogelijk is voor jouw bedrijf?

Kom dan vrijblijvend in contact met een van onze experts. We luisteren naar jouw wensen, maken een kritische analyse en komen met een passende oplossing voor jouw bedrijf.