Zakelijke mobiele telefonie

Lever mobiele telefonie via het vertrouwde netwerk van Odido Business. Snel, eenvoudig en volledig White Label.

dstny-digital-enablers-3screens
De voordelen van Zakelijk Sim Only bellen

Ontdek de voordelen van Zakelijk Sim Only bellen voor jouw bedrijf

De markt voor mobiel bellen is altijd in beweging. Zakelijke mobiele telefonie is daarom voor elk bedrijf net even anders. Sim Only-abonnementen geven je op dat moment maximale flexibiliteit. Zo heb je in elke situatie de controle over het gebruik en de kosten.

Eenvoudig op- of afschalen binnen de contracttermijn
Meer controle over het gebruik door medewerkers
Betrouwbare zakelijke klantenondersteuning
Geen onverwachte extra kosten voor abonnementen

Onbeperkt bellen, sms'en en internetten in de EU met een Zakelijk Sim Only-abonnement

Ontdek de belangrijkste specificaties van het Odido Hello Business Op Maat (HBOM) Sim Only-abonnement.
Looptijd

Looptijd

Onze zakelijke abonnementen zijn af te sluiten per maand, per jaar of per twee jaar

Ongelimiteerd

Ongelimiteerd

Overal binnen de Europese Unie ongelimiteerd bellen, sms'en én dataverbruik voor een interessant tarief

Bekroond netwerk

Bekroond netwerk

5x op rij gekozen als het beste mobiele netwerk van Nederland in de umlaut-test.

Vrijheid

Vrijheid

Flexibel op- én afschalen binnen je contractsduur zodat het perfect past bij jouw wensen en behoeften.

5G internet

5G internet

Maak in 98% van Nederland gebruik van het super stabiele en razendsnelle 5G netwerk.

Extra gratis voordelen binnen jouw beheerd Zakelijk Sim Only-abonnement

Ontdek waarom klanten kiezen voor Odido HBOM via Dstny
Proactief beheer

Proactief beheer

Denk aan het detecteren van beveiligingsrisico's, automatische software updates, afsluiten van datagebruik bij het bereiken van limieten (in het buitenland).

Technische support

Technische support

Bij het inrichten, gebruiken en verbeteren van zakelijke mobiele telefonie. Mocht er onverhoopt iets misgaan? Dan staat onze technische support klaar om je zo snel mogelijk te helpen.

Betere beveiliging

Betere beveiliging

Wij hebben de juiste kennis om het risico op beveiligingsproblemen te minimaliseren. Denk hierbij aan regelmatig updaten of remote wipes bij diefstal.

Belgegevens analyse

Belgegevens analyse

Abonnementen worden centraal beheerd waardoor we het gebruik ervan kunnen analyseren. Hierdoor kunnen we bijsturen naar behoeften en voorkomen je onnodige kosten. 

 Integratie ondersteuning

Integratie ondersteuning

De integratie van mobiele telefonie met andere (interne) systemen en processen. Zonder technische kennis vast bellen op mobiel (VaMo) of mobile device management (MDM).

 Alles overzichtelijk

Alles overzichtelijk

We maken mobiel bellen eenvoudig. Één overzichtelijke factuur, één supportafdeling voor vragen en altijd persoonlijk contact via één aanspreekpunt. 

Je bent in goed gezelschap

Meer dan 3.500 ondernemingen

Meer dan 3.500 ondernemingen

Meer dan 3.500 ondernemingen vertrouwen dagelijks op ons om overal goed bereikbaar te zijn, waar ze ook zijn.

Meer dan 15 jaar ervaring

Meer dan 15 jaar ervaring

In 15 jaar zijn we uitgegroeid tot een toonaangevende Europese aanbieder van cloud-based bedrijfscommunicatie

Een 8.2 als klantbeoordeling

Een 8.2 als klantbeoordeling

Mogen wij als rapportcijfer noteren van klanten. Dat is waar we het elke dag voor doen.

Begin met vrijblijvend advies

Zet de eerste stap om mobiel beter bereikbaar te worden door met een van onze partnermanagers te spreken. Krijg directe feedback op jouw case, aanbevelingen op maat en een passende vervolgstap.

 Veel gestelde vragen (FAQ)

Een Zakelijk Sim Only abonnement is een mobiel telefoonabonnement dat bedrijven kunnen afsluiten voor hun medewerkers. Bij dit soort abonnementen krijgen de gebruikers alleen een simkaart om in hun bestaande telefoon te doen. Ze hoeven dus geen nieuwe telefoon te kopen.

Het abonnement omvat belminuten, sms'jes en mobiele data die de medewerkers kunnen gebruiken. Bedrijven kiezen voor dit soort abonnementen omdat ze daardoor beter kunnen bepalen wat de kosten zijn voor mobiele telefonie en het abonnement eenvoudiger kunnen aanpassen aan hun behoeften.

Een Zakelijk Sim Only abonnement verschilt op verschillende manieren van een consumentenabonnement. Het belangrijkste verschil is dat een zakelijk abonnement is ontworpen voor gebruik door bedrijven en hun medewerkers. Consumentenabonnementen zijn bedoeld voor individuele gebruikers.

  • Een Zakelijk Sim Only abonnement biedt meer belminuten, sms'jes en mobiele data voor intensiever gebruik.
  • Een Zakelijk Sim Only abonnement biedt vaak meer flexibiliteit en kunnen eenvoudiger worden aangepast aan de behoeften van het bedrijf.
  • Een Zakelijk Sim Only abonnement biedt doorgaans extra functies voor beheer, controle en rapportage. 

Het grote verschil is dat Dstny de simkaarten levert en deze beheert. Waar veel providers alleen de simkaarten leveren. Het bedrijf is vervolgens zelf verantwoordelijk voor beheer en configuratie.

Bovenop de specificaties van het Odido HBOM sim-only abonnement leveren we de volgende extra's:

  • Proactief beheer
  • Technische support
  • Betere beveiliging
  • Analyse van belgegevens
  • Integratie ondersteuning
  • Alles overzichtelijk geregeld

Ja dat kan! Als je overstapt naar Odido via Dstny, kan je het huidige 06-nummer meenemen. Onze medewerkers zullen je in dat proces begeleiden.

Heb je vragen over Zakelijk Sim Only?

Benieuwd hoe het voor jou kan werken?