Dstny Analytics

Inzicht in je communicatie met Business Analytics

 

Een kwalitatieve service en efficiënte communicatie zijn cruciaal om klanten tevreden en loyaal aan je bedrijf te houden. Hiervoor is het belangrijk te weten hoe je communicatie verloopt, zowel intern als met klanten. Dstny Analytics is een analyse- en rapportageplatform dat al je communicatiedata in kaart brengt en je helpt geïnformeerde beslissingen te nemen voor een effectieve communicatie.

analytics-dashboardpng
Datagedreven beslissingen voor efficiëntere communicatie

Datagedreven beslissingen voor efficiëntere communicatie

Wanneer ontvang je de meeste oproepen? Hoeveel klanten staan in de wachtrij? Hoeveel agenten zijn ingelogd en beschikbaar? Het is dit soort informatie dat je bedrijf helpt weloverwogen beslissingen te nemen voor een effectieve communicatie en dat er uiteindelijk voor zorgt dat je een competitief serviceniveau kan bieden aan jouw contacten en klanten.

Met ‘Views’, ‘Dashboards’ en ‘Visualisaties’ in Dstny Analytics wordt dit gemakkelijk te overzien en te beheren.

Gebruiksvriendelijke analytics, boordevol krachtige functies

Gebruiksvriendelijke analytics, boordevol krachtige functies

Business Analytics verzamelt gegevens uit verschillende bronnen die worden gepresenteerd met behulp van rapporten, statistieken en visualisaties. De belangrijkste connectoren zijn het Business Communications Platform van Dstny en Microsoft Teams.

Business Analytics beschikt ook over een API waarmee je gegevens uit het platform kunt invoeren in externe systemen zoals Microsoft Power BI, Qlik Sense en Excel.

De voordelen voor jouw bedrijf

Analytics en reporting tools die je bedrijf helpen groeien.

Inzicht met overzichtelijke data

Inzicht met overzichtelijke data

Je communicatie en serviceniveau beter begrijpen, start met het verzamelen en overzichtelijk weergeven van alle data.
Meer efficiëntie en productiviteit

Meer efficiëntie en productiviteit

Neem datagedreven beslissingen over je communicatie, systemen, processen en verbeter de algemene service van je bedrijf.
Hogere klanttevredenheid

Hogere klanttevredenheid

Dstny Analytics helpt je de juiste beslissingen te nemen voor effectievere communicatie en service naar jouw klanten.

Analytics en Premium Analytics

Analytics

Views: voorgedefinieerde rapporten die algemeen inzicht in het belgedrag bieden.

Basic reporting: heldere rapportage van de meest fundamentele data.

Scheduling: periodieke, geautomatiseerde rapportage naar een set e-mailadressen.

Premium Analytics

Views: voorgedefinieerde rapporten die algemeen inzicht in het belgedrag bieden.

Advanced reporting: krachtige rapportage met geavanceerde data, functies en groepering.

Scheduling: periodieke, geautomatiseerde rapportage naar een set e-mailadressen.

Wallboard: inzage in alle statistieken voor teams via beeldschermen (TV & Chromecast geschikt)

Dashboards: snel overzicht van vitale stats, op maat van je bedrijf, delen via link en op scherm.

Connectoren: verwerk data uit het platform in externe tools als PowerBI, Excel en Qlik.

Krachtige API: om zelf aangepaste connector te maken voor de verwerking van data in tools.

Inzicht in de data van jouw bedrijfscommunicatie voor een betere dienstverlening naar contacten en klanten

Stel je vragen aan ons team!