Meer dan 3.500 ondernemingen vertrouwen dagelijks op ons om overal goed bereikbaar te zijn, waar ze ook zijn.

3CX VoIP centrale voor resellers
Een interne en externe communicatieoplossing die meegroeit met de wensen van de organisatie van jouw klanten. Een VoIP centrale ontwikkeld voor het flex- en hybridewerken. Werk vanuit huis, op meerdere vestigingen of vanuit het buitenland. Op elk apparaat bereikbaar zonder concessies te doen aan het kunnen helpen van klanten.
Ruim 85+ unieke communicatiefuncties. | |
Inzicht in telefonische performance. | |
Diepgaande integraties met CRM- of ERP software via API's. | |
Technische ondersteuning, documentatie, trainingen en marketingmaterialen geleverd door 3CX |
Voordelen van 3CX Reseller zijn bij Dstny White Label Services
Het resellen van 3CX via Dstny WLS is een mooie kans om het porfolio te verbreden en een extra inkomstenstroom met een enorm potentieel toe te voegen. We leveren op de achtergrond alle (technische) ondersteuning die nodig is om dit succesvol te maken.
Hosting met hoge uptime en up-to-date beveiliging wordt door Dstny verzorgd. | |
Installatie, updates en onderhoud worden door Dstny verzorgd | |
Altijd toegang tot de laatste informatie via gratis productrainingen en webinars | |
Maak gebruik van het Dstny WLS supportteam (zowel Nederlands- als Engelstalig), ook buiten kantoortijden. |
Gebruikers hebben overal veilig toegang tot hun VoIP centrale
Zolang je als organisatie een werkende internetverbinding hebt, kan je via dekstop, tablet of mobiel (video)bellen, chatten en informatie delen. Of dit nu thuis, op kantoor, onderweg of in het buitenland is.
Een veilige en stabiele 3CX centrale inclusief hosting in de cloud waar de laatste updates van toepassing zijn. | |
Ons platform wordt continu gemonitord, geüpdatet, en gehost via een betrouwbaar Nederlands datacenter. | |
Encryptie van al het spraakverkeer en automatische detectie voor hack-aanvallen. |
Alle communicatiefuncties zijn inbegrepen in een 3CX licentie
Bij 3CX betaal je een vast bedrag per maand voor het aantal belkanalen dat een organisatie nodig heeft waardoor er nooit verrassingen ontstaan. Hierdoor is het mogelijk een interessante aanbieding te maken die perfect past bij een bedrijf. Updates, beheer en ondersteuning zijn inbegrepen.
Nieuwe locaties of medewerkers kunnen heel eenvoudig worden toegevoegd voor optimale flexibiliteit. | |
Realtime inzicht in specifieke statistieken en uitgebreide rapportages van telefonische performance. | |
Dure investerings- of onderhoudskosten van een fysieke centrale op locatie horen tot het verleden. |
Integraties met de systemen die een bedrijf nu al gebruikt
De kracht van een cloud telefooncentrale is de eenvoudige integratie met andere systemen. Denk hierbij aan het CRM/ERP systeem of de Microsoft Teams omgeving die door veel organisaties wordt gebruikt. Doordat meerdere systemen met elkaar praten kunnen werknemers sneller en efficiënter werken.
Kortere gespreksduur en verbeterde oplostijd per telefoongesprek voor meer tevreden klanten. | |
Direct inzicht in welk bedrijf er belt met alle beschikbare klantinformatie uit het verleden in een handige pop-up. | |
Je verliest je bestaande telefoonnummers niet doordat je vaste telefonie en mobiele telefonie volledig kan integreren. |
Je bent in goed gezelschap
Meer dan 3.500 ondernemingen
Meer dan 15 jaar ervaring
In 15 jaar zijn we uitgegroeid tot een toonaangevende Europese aanbieder van cloud-based bedrijfscommunicatie
Een 8.2 als klantbeoordeling
Mogen wij als rapportcijfer noteren van klanten. Dat is waar we het elke dag voor doen.
Een overzicht van de functies in de 3CX-centrale
Voicemail
Geef de beller de mogelijkheid om een voicemail in te spreken.
Welkomstboodschap
Heet de beller welkom met een persoonlijk ingesproken bericht.

Openingstijden
Pas je belplan automatisch aan op basis van jouw openeningstijden.
Keuzemenu
Zorg ervoor dat de beller direct bij de juiste afdeling of vestiging terechtkomt.
Wachtrij
Bellers worden automatisch in een wachtrij geplaatst bij drukte.
Belgroepen
Vergroot de kans dat een beller een medewerker te spreken krijgt.
Belfilter
Filter en blokkeer telefoonnummers van bepaalde landen of personen.
Online telefoonboek
Altijd toegang tot contactinformatie op desktop, tablet en mobiel.
Wachtrijmuziek
Speel muziek af voor een aangenamere wachtrij-ervaring.
Meeluisteren
Geef ondersteuning door mee te luisteren tijdens gesprekken.
Fluisteren
Train collega's door aanwijzingen te geven tijdens een gesprek.
Gespreksopname
Neem gesprekken op voor trainingen of gemaakte afspraken.
Naamherkenning
Neem gesprekken op voor trainingen of gemaakte afspraken.
Doorschakelen
Schakel eenvoudig door naar een intern of extern (mobiel) nummer.
Beschikbaarheidsstatus
Stel zelf je status in en gesprekken worden automatisch doorgezet.
Aanwezigheidsstatus
Stel zelf je status in en gesprekken worden automatisch doorgezet.
Click-to-call
Klikbare nummers op een website worden herkent om direct te bellen.
Belgeschiedenis
Zie in één compleet overzicht alle informatie van jouw oproepen.
Rapportage
Realtime statistieken van gesprekken en aantal wachtenden.
Meldingen
Speel meldingen voor de beller af tijdens het wachten.
Automatische provisioning
Ontvang automatisch iedere nacht de nieuwste updates en firmware.
Multi device
Bellen en gebeld worden op desktop, mobiel en tablet.
Videoconferenties
Virtuele meetings voor collega’s en externe deelnemers.
Live chat
Start eenvoudig een gesprek met interne teams of externe klanten.