Dstny UCaaS voor partners

Als reseller wil je jouw klanten een communicatieoplossing bieden die indruk maakt. Dstny UCaaS is precies wat je nodig hebt. Met onze 'Simplicity obsessed' benadering maken we het eenvoudig voor zowel jou als je klanten om onze oplossing in te stellen en te gebruiken. 

Ontdek de kracht van het Dstny UCaaS-platform

Ons platform evolueert snel, waardoor jij en je klanten altijd profiteren van de nieuwste functies en mogelijkheden. En omdat we 'Mobile First' zijn, kunnen jouw klanten altijd en overal communiceren, waar ze ook zijn.
Mobile First

Mobile First

Softphone & mobile app
Softphone & mobile app
Telefooncentrale in de cloud
Telefooncentrale in de cloud
Vast op mobiel-integratie
Vast op mobiel-integratie
Integraties
CRM-, ERP- en MS Teams-integraties
Realtime inzicht in belperformance
Realtime inzicht in belperformance
Eenvoud & betrouwbaarheid
Eenvoud & betrouwbaarheid
Snelle activatie van diensten
Snelle activatie van diensten
Eigen technologie & ontwikkeling
Eigen technologie & ontwikkeling
Skilled partner supportteam
Skilled partner supportteam
Trainingen & certificeringen
Trainingen & certificeringen
Facturatie via Flux
Facturatie via Flux

Word reseller en sluit je aan bij ons succesvolle netwerk

Meer dan 3.500 ondernemingen

Meer dan 3.500 ondernemingen

Meer dan 3.500 ondernemingen vertrouwen dagelijks op ons om overal goed bereikbaar te zijn, waar ze ook zijn

Meer dan 15 jaar ervaring

Meer dan 15 jaar ervaring

In 15 jaar zijn we uitgegroeid tot een toonaangevende Europese aanbieder van cloud-based bedrijfscommunicatie

Een 8.2 als klantbeoordeling

Een 8.2 als klantbeoordeling

Een 8.2 mogen wij als rapportcijfer noteren van onze klanten. Dat is waar we het elke dag voor doen

Communication made easy

Through our interactive communication tools, we bring employees and customers closer together. We are committed to making it easy to interact, share, learn and teach, through the channel you choose to use. That is why we provide Unified Communications as a Service. Our tools are natively mobile-first, locally adaptable, easy to use, and easy to integrate. As a result, we simplify peoples everyday lives.

ZONDER
Unified Communications

circle-xmarksvg  Onoverzichtelijke zakelijke communicatie

circle-xmarksvg  Niet altijd en overal bereikbaar

circle-xmarksvg  Medewerkers die inefficiënt werken

circle-xmarksvg  Een minder goede klantervaring & -service

MET
Unified Communications

circle-checksvg  Gestroomlijnde zakelijke communicatie

circle-checksvg  Overal op elk apparaat bereikbaar

circle-checksvg  Altijd toegang tot alle benodigde informatie

circle-checksvg  Snel reageren op vragen en problemen

Dstny UCaaS users
Dstny UCaas is jouw...

Service Management Portal

 

De Service Management Portal (SMP) geeft Dstny partners op verschillende lagen uitgebreide beheermogelijkheden. Door onze Simplicity Obsessed belofte over het hele platform door te voeren kunnen zelfs complexe behoeften eenvoudig en snel ingevuld worden voor klanten.

Dit is wat je gaat ervaren:

Een eenvoudige, maar volledig uitgeruste beheeromgeving

Een modulair opgebouwde omgeving zodat maatwerk gemakkelijk kan worden ingericht

Efficiënt en snel klanten voorzien van de juiste communicatie-tool

Meer dan een telefooncentrale
Dstny UCaas is...

meer dan een VoIP-telefooncentrale

 

Alle standaard belfuncties (bellen, gebeld worden, doorschakelen, wachtrij) op elk apparaat. Beschikbaar op zowel Windows als MacOS. Volledig gehost in de cloud. Geen gedoe meer met fysieke technologie, verzekerd van de nieuwste updates en eenvoudig schaalbaar. Business Communications, today and tomorrow.

Dit is wat je mag verwachten:

Thuis, op kantoor, onderweg of in het buitenland mobile first met een native dialer en adressenboek.

Uniforme ervaring, synchronisatie en eenvoudige call handover tussen de softphone, mobiele app & webapp.

Volledige controle over eigen bereikbaarheid, status in wachtrijen en uitgaande caller-ID.

Dstny UCaaS vast op mobiel-integratie
Dstny UCaas is jouw...

vast op mobiel-integratie

 

Door een unieke samenwerking met Odido Business krijgen jouw klanten volledige vrijheid en worden ze overal bereikbaar op elk apparaat. Onbeperkt bellen in de EU zonder extra kosten voor de vast-mobiel integratie.

Dit is wat je mag verwachten:

Werknemers die locatie onafhankelijk en hybride werken zijn toch goed bereikbaar.

Volledige geintegreerde vast op mobiel dienst met native dialer.

Landelijke dekking via het stabiele en betrouwbare Odido netwerk.

dstny-analytics
Dstny UCaas is jouw...

Callcenter

 

Wat kost het om niet goed bereikbaar te zijn? Nu weet je het antwoord! Jouw klanten krijgen op ieder moment inzicht in historische en real-time data, specifieke statistieken en uitgebreide rapportages over telefonische prestaties.

Dit is wat je mag verwachten:

Standaard zijn eenvoudige, voorgedefinieerde templates met statistieken beschikbaar.

Premium functionaliteiten zoals persoonlijke look&feel, geplande rapportagemomenten en PowerBI connector.

Visuele weergave van beschikbare, real-time data via Wallboards (deelbaar via weblinks of chromecast).

CRM-ERP-integraties
Dstny UCaas is jouw...

CRM-/ERP-telefonie-integratie

 

Door de telefooncentrale van jouw klanten te integreren met het CRM- of ERP systeem van hun keuze worden er gegevens uitgewisseld tussen beide platformen. Jouw klant ziet bij een inkomend gesprek meteen wat ze al van deze klant weten.

Dit is wat je mag verwachten:

Hogere klanttevredenheid doordat gesprekken korter zijn en sneller worden opgelost.

Effectievere werknemers doordat ze niet continue hoeven te zoeken naar de benodigde klantinformatie.

De perfecte ondersteuning voor verkoop-, marketing- en supportteams binnen je bedrijf.

Eenvoudig zelf, of met hulp van Dstny, missende CRM- of ERP systemen toevoegen en koppelen.

Dstny MS Teams-integratie
Dstny UCaas is jouw...

MS Teams-integratie

 

Met 270 miljoen maandelijkse gebruikers niet meer weg te denken uit de hybride, digitale werkvloer van nu. Door de koppeling tussen beide platformen worden extra functionaliteiten aan MS Teams toegevoegd.

Dit is wat je gaat ervaren:

Synchronisatie van beschikbaarheid, voicemail beheer en aanpassen van uitgaand nummer.

In- & uitloggen uit het callcenter (ACD), ACD supervisor mogelijkheden en inzage in statistieken.

Bellen via 'native' MS teams applicatie d.m.v. de uitgebreide centrale functionaliteiten van Dstny UCaaS.

Veel gestelde vragen (FAQ)

Unified Communications, vaak afgekort tot UC, verwijst naar de manier waarop verschillende soorten digitale communicatiekanalen worden samengebracht. Denk hierbij o.a. telefonie, webconferenties, chatfunctie en e-mail. Jouw klanten kunnen op deze manier informatie met elkaar delen en in realtime met elkaar samenwerken.

Unified Communications is een allesomvattende term voor samenbrengen van verschillende communicatiekanalen in een platform. Hierdoor hebben gebruikers eenvoudig toegang tot alle informatie. Locatie onafhankelijk en op elk apparaat.

Waar je vroeger enkel met een telefoon kon bellen, kan je op een VoIP netwerk bellen met verschillende apparaten. Deze worden ook wel clients genoemd. Dit kan van alles zijn: computers, laptops, tablets, mobiele telefoons, etc. Medewerkers kunnen via een desktop softphone, de mobiele smartphone applicatie of via hun eigen mobiele telefoon met een vamo integratie bellen. We kunnen ook hardware als conferentietoestellen en intercoms leveren.

De Dstny UCaaS centrale wordt gehost op ons eigen online platform waarop updates continu worden toegepast. Ons platform wordt continu gemonitord en wij testen op voorhand nieuwe updates en upgrades. Zo heb je altijd veilig en vertrouwd toegang tot de nieuwste Dstny UCaaS functionaliteiten. Hierdoor ben je ook verzekerd van de meest recente beveiligingsupdates.

Al onze diensten worden aangeboden vanuit Nederlandse datacenter, met een hoge uptime en beveiliging. Tevens is Dstny ISO 27001 en 9001 gecertificeerd. Wel zo geruststellend!

Natuurlijk! Onze experts laten graag zien hoe een Dstny UCaaS telefooncentrale voor jouw organisatie zou kunnen werken. Dit kan via een fysieke meeting op locatie of een online meeting via microsoft teams.

Je kan heel eenvoudig een afspraak maken om met ons in contact te komen via deze link.

Wil je weten wat er mogelijk is voor jouw bedrijf?

Kom dan vrijblijvend in contact met onze partnermanagers. Wij luisteren naar jouw wensen, maken een kritische analyse en komen met een passende oplossing voor jouw bedrijf of jouw klant.