Mobile First
Als reseller wil je jouw klanten een communicatieoplossing bieden die indruk maakt. Dstny UCaaS is precies wat je nodig hebt. Met onze 'Simplicity obsessed' benadering maken we het eenvoudig voor zowel jou als je klanten om onze oplossing in te stellen en te gebruiken.
Mobile First
Meer dan 3.500 ondernemingen vertrouwen dagelijks op ons om overal goed bereikbaar te zijn, waar ze ook zijn
In 15 jaar zijn we uitgegroeid tot een toonaangevende Europese aanbieder van cloud-based bedrijfscommunicatie
Een 8.2 mogen wij als rapportcijfer noteren van onze klanten. Dat is waar we het elke dag voor doen
Onoverzichtelijke zakelijke communicatie
Niet altijd en overal bereikbaar
Medewerkers die inefficiënt werken
Een minder goede klantervaring & -service
Gestroomlijnde zakelijke communicatie
Overal op elk apparaat bereikbaar
Altijd toegang tot alle benodigde informatie
Snel reageren op vragen en problemen
De Service Management Portal (SMP) geeft Dstny partners op verschillende lagen uitgebreide beheermogelijkheden. Door onze Simplicity Obsessed belofte over het hele platform door te voeren kunnen zelfs complexe behoeften eenvoudig en snel ingevuld worden voor klanten.
Dit is wat je gaat ervaren:
Een eenvoudige, maar volledig uitgeruste beheeromgeving
Een modulair opgebouwde omgeving zodat maatwerk gemakkelijk kan worden ingericht
Efficiënt en snel klanten voorzien van de juiste communicatie-tool
Alle standaard belfuncties (bellen, gebeld worden, doorschakelen, wachtrij) op elk apparaat. Beschikbaar op zowel Windows als MacOS. Volledig gehost in de cloud. Geen gedoe meer met fysieke technologie, verzekerd van de nieuwste updates en eenvoudig schaalbaar. Business Communications, today and tomorrow.
Dit is wat je mag verwachten:
Thuis, op kantoor, onderweg of in het buitenland mobile first met een native dialer en adressenboek.
Uniforme ervaring, synchronisatie en eenvoudige call handover tussen de softphone, mobiele app & webapp.
Volledige controle over eigen bereikbaarheid, status in wachtrijen en uitgaande caller-ID.
Door een unieke samenwerking met Odido Business krijgen jouw klanten volledige vrijheid en worden ze overal bereikbaar op elk apparaat. Onbeperkt bellen in de EU zonder extra kosten voor de vast-mobiel integratie.
Dit is wat je mag verwachten:
Werknemers die locatie onafhankelijk en hybride werken zijn toch goed bereikbaar.
Volledige geintegreerde vast op mobiel dienst met native dialer.
Landelijke dekking via het stabiele en betrouwbare Odido netwerk.
Wat kost het om niet goed bereikbaar te zijn? Nu weet je het antwoord! Jouw klanten krijgen op ieder moment inzicht in historische en real-time data, specifieke statistieken en uitgebreide rapportages over telefonische prestaties.
Dit is wat je mag verwachten:
Standaard zijn eenvoudige, voorgedefinieerde templates met statistieken beschikbaar.
Premium functionaliteiten zoals persoonlijke look&feel, geplande rapportagemomenten en PowerBI connector.
Visuele weergave van beschikbare, real-time data via Wallboards (deelbaar via weblinks of chromecast).
Door de telefooncentrale van jouw klanten te integreren met het CRM- of ERP systeem van hun keuze worden er gegevens uitgewisseld tussen beide platformen. Jouw klant ziet bij een inkomend gesprek meteen wat ze al van deze klant weten.
Dit is wat je mag verwachten:
Hogere klanttevredenheid doordat gesprekken korter zijn en sneller worden opgelost.
Effectievere werknemers doordat ze niet continue hoeven te zoeken naar de benodigde klantinformatie.
De perfecte ondersteuning voor verkoop-, marketing- en supportteams binnen je bedrijf.
Eenvoudig zelf, of met hulp van Dstny, missende CRM- of ERP systemen toevoegen en koppelen.
Met 270 miljoen maandelijkse gebruikers niet meer weg te denken uit de hybride, digitale werkvloer van nu. Door de koppeling tussen beide platformen worden extra functionaliteiten aan MS Teams toegevoegd.
Dit is wat je gaat ervaren:
Synchronisatie van beschikbaarheid, voicemail beheer en aanpassen van uitgaand nummer.
In- & uitloggen uit het callcenter (ACD), ACD supervisor mogelijkheden en inzage in statistieken.
Bellen via 'native' MS teams applicatie d.m.v. de uitgebreide centrale functionaliteiten van Dstny UCaaS.
Unified Communications, vaak afgekort tot UC, verwijst naar de manier waarop verschillende soorten digitale communicatiekanalen worden samengebracht. Denk hierbij o.a. telefonie, webconferenties, chatfunctie en e-mail. Jouw klanten kunnen op deze manier informatie met elkaar delen en in realtime met elkaar samenwerken.
Unified Communications is een allesomvattende term voor samenbrengen van verschillende communicatiekanalen in een platform. Hierdoor hebben gebruikers eenvoudig toegang tot alle informatie. Locatie onafhankelijk en op elk apparaat.
Waar je vroeger enkel met een telefoon kon bellen, kan je op een VoIP netwerk bellen met verschillende apparaten. Deze worden ook wel clients genoemd. Dit kan van alles zijn: computers, laptops, tablets, mobiele telefoons, etc. Medewerkers kunnen via een desktop softphone, de mobiele smartphone applicatie of via hun eigen mobiele telefoon met een vamo integratie bellen. We kunnen ook hardware als conferentietoestellen en intercoms leveren.
De Dstny UCaaS centrale wordt gehost op ons eigen online platform waarop updates continu worden toegepast. Ons platform wordt continu gemonitord en wij testen op voorhand nieuwe updates en upgrades. Zo heb je altijd veilig en vertrouwd toegang tot de nieuwste Dstny UCaaS functionaliteiten. Hierdoor ben je ook verzekerd van de meest recente beveiligingsupdates.
Al onze diensten worden aangeboden vanuit Nederlandse datacenter, met een hoge uptime en beveiliging. Tevens is Dstny ISO 27001 en 9001 gecertificeerd. Wel zo geruststellend!
Natuurlijk! Onze experts laten graag zien hoe een Dstny UCaaS telefooncentrale voor jouw organisatie zou kunnen werken. Dit kan via een fysieke meeting op locatie of een online meeting via microsoft teams.
Je kan heel eenvoudig een afspraak maken om met ons in contact te komen via deze link.