Dstny nieuwe main partner Amstel Gold Race

Ed Smit, Managing Director van Dstny Nederland

"Als Managing Director van Dstny Nederland ben ik trots dat onze groep zich heeft verbonden aan de wielersport door naamsponsor te worden van het wielerteam Lotto Dstny. In Nederland willen we natuurlijk niet achterblijven en zijn we vereerd om een van de hoofdsponsors te worden van de Amstel Gold Race. Hiermee verbinden we ons aan een van de meest populaire en bekende wielerwedstrijd in het land.”

 

Koen Coppens, Manager Marketing & Communications

"We geloven, net als het wielerteam, in het geven van alle kansen aantalent, in het belang van een sterk partnernetwerk, in diversiteit en in teamgeest. Door onze sponsoring van de Amstel Gold Race en de wielerploeg krijgen we de kans om ons merk te laten zien aan een breed en divers publiek, zowel tijdens de wedstrijden als in de media. We zijn trots om het Dstny-merk te koppelen aan de wielersport en volop te zien zijn rondom en ín de race. Zo ziet de nieuwe teamkit van Lotto Dstny er niet alleen fris uit, de Dstny-blauwe kleur zorgt er ook voor dat de renners elkaar sneller kunnen herkennen in een groep, wat ook een strategische voordeel is."

 

Leo van Vliet, koersdirecteur Amstel Gold Race

“Dstny is een welkome aanvulling op onze lijst van bedrijven in de sponsor- en partnerpiramide. We zijn er trots op dat we weer een mooie jonge en dynamische onderneming met passie voor de wielersport, die past bij de Amstel Gold Race, aan ons hebben weten te binden. Met zijn internationale bekendheid en ervaring kan Dstny een steentje bijdragen aan het verder ontwikkelen van de Amstel Gold Race.”

partner-agr

Amstel Gold Race

Het Amstel Gold Race weekend vindt plaats op zaterdag 15 en zondag 16 april 2023. De Toerversie Amstel Gold Race met 15.000 deelnemers wordt verreden op zaterdag 15 april 2023. De inschrijvingen zijn inmiddels gesloten. De heren- en dameswedstrijd worden verreden op zondag 16 april 2023.

Over Dstny

Dstny is een toonaangevende Europese aanbieder van cloudgebaseerde bedrijfscommunicatie, die zowel rechtstreeks aan bedrijven, als via partners en serviceproviders wordt geleverd. Het bedrijf wil het dagelijks leven van zijn meer dan 3 miljoen gebruikers vereenvoudigen: de interactieve bedrijfscommunicatietools worden as-a-service geleverd en verbinden werknemers en klanten via alle mogelijke communicatiekanalen (spraak, video, chat, en andere). Met een mobile-first design en naadloze integratie maken Dstny's state-of-the-art technologie en robuuste lokale partnerships het mogelijk om uitzonderlijke gebruikerservaringen te leveren. Met het hoofdkantoor in Brussel heeft Dstny ongeveer 1000 medewerkers in dienst in 7 Europese landen en genereert het een jaarlijkse omzet van ongeveer €250 miljoen.

Recente berichten