Brussel, 24 juni 2025 – Dstny Group, de toonaangevende Europese aanbieder van zakelijke communicatieoplossingen, kondigt de benoeming met onmiddellijke ingang aan van Pieter Verstraeten tot Chief Revenue Officer (CRO). Verstraeten brengt jarenlange ervaring mee op het gebied van telecom, technologie en strategie, waarmee hij helpt Dstny's schaalbare en duurzame groei in Europese markten te realiseren.
Om de volgende groeifase in te gaan, is het cruciaal om alle commerciële functies onder één strategie te brengen. Als CRO krijgt Verstraeten de verantwoordelijkheid over alle activiteiten die bijdragen aan de omzetgroei, namelijk sales en customer success. Verstraeten is gevestigd op het hoofdkantoor van Dstny in België en rapporteert rechtstreeks aan CEO Daan De Wever. Hij zal een belangrijke rol spelen in het versterken van cross-functionele samenwerking en het creëren van een cultuur waarin groei een gezamenlijke verantwoordelijkheid is binnen Dstny.
“Ik ben erg enthousiast om bij Dstny aan de slag te gaan en bij te dragen aan de opbouw van een groeimotor die zowel ambitieus als klantgericht is,” zegt Pieter Verstraeten, CRO van de Dstny Group. “Mijn focus ligt op het ondersteunen van de verschillende teams, het aanscherpen van de aanpak en het vertalen van de strategie naar concrete resultaten.”
Voor zijn komst naar Dstny was Verstraeten Chief Strategy Officer bij een toonaangevend technologiebedrijf, waar hij verantwoordelijk was voor de uitvoering van strategie en transformatie. Daarvoor werkte hij meer dan tien jaar bij Proximus in diverse commerciële en strategische functies. Met zijn ruime ervaring in het opschalen van grote en internationale organisaties, staat hij nu klaar om de One Dstny go-to-marketteams te begeleiden in hun volgende ontwikkelingsfase.
“Nu we een nieuwe groeifase ingaan, is het essentieel om alle commerciële activiteiten te stroomlijnen binnen één overkoepelende strategie. De nieuwe CRO-functie weerspiegelt de duidelijke focus binnen de volledige Dstny Group inzake commerciële slagkracht, klantbeleving en operationele excellentie,” legt Daan De Wever, CEO van de Dstny Group, uit. “Met zijn ruime ervaring in strategie en groei, gecombineerd met zijn achtergrond in technologie en telecom, is Pieter in staat om als lid van het managementteam bij te dragen aan versnelde omzetgroei, verbeterde klantwaarde en lagere acquisitiekosten voor de Dstny Group.”
Over Dstny
Dstny maakt hybride werken écht mogelijk door zakelijke communicatie te vereenvoudigen, over alle grenzen heen: van apparaten en locaties tot teams en applicaties. Onze oplossingen combineren een mobile-first architectuur met gepatenteerde technologie, waarmee we spraak, video en berichten moeiteloos integreren in de essentiële tools van bedrijven.
Met ons AI-gedreven platform en de toonaangevende integratie met Microsoft Teams stellen we meer dan 4 miljoen gebruikers in ruim 80 markten in staat om eenvoudig in contact te blijven met collega’s en klanten, waar ze ook werken. Dstny heeft haar hoofdkantoor in Brussel en telt meer dan 1000 medewerkers in 7 Europese landen.