Innovation
I innovate to stay ahead
Locatie: Sint-Oedenrode, Nederland
Als 2nd Line Support Engineer bij Dstny speel jij een cruciale rol in het bieden van tweedelijnsondersteuning aan zowel klanten als partners. Daarnaast ondersteun je de eerstelijns support desk, waar jouw technische expertise en communicatieve vaardigheden van onschatbare waarde zijn.
Met jouw ervaring op het gebied van VoIP-telefonie, connectiviteit en clouddiensten, ben je in staat om snel de kern van complexe incidenten te achterhalen en passende oplossingen te bieden. Je bent een betrouwbaar aanspreekpunt voor de eerstelijns Support Engineers en begeleidt hen bij het oplossen van uitdagingen en het behandelen van verzoeken.
In nauwe samenwerking met de teamlead support werk je aan het verbeteren van processen en los je herhalende vraagstukken efficiënt op. Bovendien speel je een actieve rol in het trainen en coachen van eerstelijns medewerkers, zodat hun kennis en vaardigheden voortdurend groeien.
Wil jij bijdragen aan een sterk en succesvol team en tegelijkertijd jouw eigen expertise verder ontwikkelen? Solliciteer dan nu en zet samen met ons de volgende stap in jouw carrière.
Onze medewerkers elke dag laten genieten, dat staat voor ons hoog in het vaandel. Van dagelijkse gezelligheid op de werkvloer tot allerlei moois creëren waar je energie van krijgt. Kom je bij Dstny werken, dan staat dit je te wachten:
Dstny is een toonaangevende Europese aanbieder van cloudgebaseerde bedrijfscommunicatie, die zowel rechtstreeks aan bedrijven, als via partners en serviceproviders wordt geleverd. Wij willen het dagelijks leven van onze, meer dan 3 miljoen, gebruikers vereenvoudigen: de interactieve bedrijfscommunicatietools worden as-a-service geleverd en verbinden werknemers en klanten via alle mogelijke communicatiekanalen (spraak, video, chat, en andere).
De tools van Dstny zijn mobile-first, lokaal aanpasbaar, gebruiksvriendelijk en eenvoudig te integreren. Door innovatieve technologie te combineren met nauwe relaties met partners en service providers, en met sterke lokale teams, kan Dstny de best mogelijke gebruikerservaring bieden en de nieuwste toepassingen toegankelijk maken voor bedrijven in heel Europa. Dstny, met hoofdkantoor in Zaventem, heeft 1000 werknemers in 7 Europese landen (België, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Zweden, Denemarken, VK) en een jaaromzet van bijna €250 miljoen.-first, lokaal aanpasbaar, gebruiksvriendelijk en eenvoudig te integreren. Door innovatieve technologie te combineren met nauwe relaties met partners en service providers, en met sterke lokale teams, kan Dstny de best mogelijke gebruikerservaring bieden en de nieuwste toepassingen toegankelijk maken voor bedrijven in heel Europa. Dstny, met hoofdkantoor in Zaventem, heeft 1000 werknemers in 7 Europese landen (België, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Zweden, Denemarken, VK) en een jaaromzet van bijna €250 miljoen.
I innovate to stay ahead
I'm committed from start to finish
I'm obsessed with customer experience
I have respect for everyone's rythm, values and talents
I empower the people around me
Werk in een dynamische, scale-up-omgeving. Beleef de groei van Dstny en groei zelf elke dag mee
We zetten samen met jou volop in op je talenten en de verder ontwikkeling ervan
En of we fun hebben! Werkplezier gegarandeerd zowel op als naast het werk. Dstny bedrijfsfeestjes zijn legendarisch.
Ja, we zijn ambitieus! En we zijn benieuwd hoe jij jouw ambitie binnen Dstny zal waarmaken
Openheid is thé way to go om jezelf te zijn en ieders mening en eigenheid te respecteren
Jij wilt dat je klanten op jouw kunnen bouwen en dus kun jij op ons bouwen. Jouw internet werkt 24/7 en we staan ook altijd voor je klaar. As it should be
Vul hier je gegevens in dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.