Innovation
I innovate to stay ahead
Locatie: Heerlen, Nederland
Als support engineer biedt je ondersteuning aan onze partners. Het gaat dan voornamelijk om vragen die betrekking hebben op telefonie, connectiviteit en clouddiensten. Je reageert tijdig op incidenten, verzoeken en wijzigingen. Je bent als support engineer ook probleemeigenaar van gecreëerde incidenten. Je houdt de lopende problemen bij en zorgt ervoor dat problemen tijdig worden geanalyseerd en opgelost waarbij je zorg draagt dat vraagstukken tijdig worden overgedragen aan de Technical Support Engineer.
Onze medewerkers elke dag laten genieten, dat staat voor ons hoog in het vaandel. Van dagelijks gezelligheid op de werkvloer tot allerlei moois creëren waar je energie van krijgt. Kom je bij Dstny werken, dan staat dit je te wachten:
Bij Dstny is er ruimte voor eigen inbreng en ideeën. Ook zijn er diverse doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf en hechten we veel waarde aan zelfreflectie en het behalen van persoonlijke doelen. We waarderen wat goed is en stoppen niet bij ‘goed genoeg’. We gaan liever een stapje verder. Onze stakeholders krijgen immers pas echt toegevoegde waarde als we onze kernkwaliteiten continu ontwikkelen. Een duurzame organisatieontwikkeling betekent voor ons: groeien op een gezonde manier en evolueren naar een volwassen organisatie waarin mensen, processen en systemen optimaal op elkaar afgestemd zijn. Met ICORE als kloppend ♥ van onze strategie pakken we onze zaken bewust duurzaam en respectvol anders aan – zowel binnen ons bedrijf als naar onze klanten, partners en leveranciers.
Dstny is een toonaangevende Europese aanbieder van cloudgebaseerde bedrijfscommunicatie, die zowel rechtstreeks aan bedrijven, als via partners en serviceproviders wordt geleverd. Wij willen het dagelijks leven van onze, meer dan 5 miljoen, gebruikers vereenvoudigen: de interactieve bedrijfscommunicatietools worden as-a-service geleverd en verbinden werknemers en klanten via alle mogelijke communicatiekanalen (spraak, video, chat, en andere).
De tools van Dstny zijn mobile-first, lokaal aanpasbaar, gebruiksvriendelijk en eenvoudig te integreren. Door innovatieve technologie te combineren met nauwe relaties met partners en serviceproviders, en met sterke lokale teams, kan Dstny de best mogelijke gebruikerservaring bieden en de nieuwste toepassingen toegankelijk maken voor bedrijven wereldwijd. Dstny, met hoofdkantoor in Zaventem, heeft 1000+ werknemers in 7 Europese landen (België, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Zweden, Denemarken, VK).
I innovate to stay ahead
I'm committed from start to finish
I'm obsessed with customer experience
I have respect for everyone's rythm, values and talents
I empower the people around me
Werk in een dynamische, scale-up-omgeving. Beleef de groei van Dstny en groei zelf elke dag mee
We zetten samen met jou volop in op je talenten en de verder ontwikkeling ervan
En of we fun hebben! Werkplezier gegarandeerd zowel op als naast het werk. Dstny bedrijfsfeestjes zijn legendarisch.
Ja, we zijn ambitieus! En we zijn benieuwd hoe jij jouw ambitie binnen Dstny zal waarmaken
Openheid is thé way to go om jezelf te zijn en ieders mening en eigenheid te respecteren
Jij wilt dat je klanten op jouw kunnen bouwen en dus kun jij op ons bouwen. Jouw internet werkt 24/7 en we staan ook altijd voor je klaar. As it should be
Vul hier je gegevens in dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.