Dstny WLS Nieuws

Even voorstellen: Robert de Jong

Geschreven door Marketing Dstny | Jul 3, 2023 10:00:00 PM

Sinds 1 juni 2020 is Robert de Jong werkzaam binnen Dstny WLS en in onderstaande bericht leren we hem beter kennen. Wie is hij, wat drijft hem, hoe begeleidt hij het Tech Support team en hoe implementeert hij de verschillende nieuwe (Dstny) technologieën in zijn dagelijkse manier van werken en communicatie naar partners toe.

 

Tech Support

Ik ben Robert de Jong, 40 jaar oud, en woon met mijn drie kinderen in Landgraaf. Naast mijn werk spendeer ik graag tijd met familie en vrienden, en ben ik een enthousiaste sporter en gamer. In 2020 ben ik als Support Engineer gestart bij Dstny White Label Services, nadat een oude collega me hierop wees. Ondanks mijn ervaring in leidinggeven, miste ik kennis over moderne telefonietechnieken, zoals SIP. Dankzij Dstny kreeg ik de kans hierin te groeien en onze partners beter te ondersteunen. Sinds januari 2023 ben ik Teamlead Support en samen met mijn team spelen we in op de uitdagingen van onze partners. De vragen die we krijgen leveren waardevolle data op, een weerspiegeling van wat er speelt in de markt. Door hier snel op in te spelen, werken we voortdurend aan verbetering en uitbreiding van onze dienstverlening.

Ontwikkelingen

We leggen de focus op eenvoud en gebruiksgemak bij de ontwikkeling van tools zoals Flux en Dstny Analytics. In Support kijken we altijd uit naar nieuwe producten, features en updates, vooral als ze uit eigen keuken komen. Met Dstny Academy en andere producttrainingen blijven we scherp en zijn we altijd klaar voor vragen en technische uitdagingen. Bij technische problemen schakelen we snel tussen Support, Sales, Engineers, Voice engineers, ICT en productspecialisten, wat veel groeikansen binnen Dstny biedt.

Stem van de partner

Mijn rol omvat ook het vroegtijdig identificeren van talent en het optimaal benutten ervan binnen het team, wat bijdraagt aan ons gezamenlijke doel binnen Dstny: het ondersteunen en uitdragen van ons productportfolio, inclusief onze eigen technologie, om onze partners te ontzorgen op het gebied van zakelijke communicatie. In een wereld van technologie blijft menselijke ondersteuning de sleutel. Wij zijn de stem van de partner binnen de organisatie, en daarom is luisteren en handelen cruciaal. We streven ernaar onze partners te blijven verrassen met effectieve en snelle oplossingen, waarbij de extra inzet geen uitzondering is.

Dstny UCaaS & Analytics

Het is een unified communications platform dat al je communicatiekanalen overzichtelijk samenbrengt op elk apparaat. Het biedt ons team de mogelijkheid om 24/7 bereikbaar te zijn voor onze relaties. Het is een uitgebreid, eenvoudig en overzichtelijk platform. Het configureren en toevoegen van nieuwe collega's is super makkelijk, en je kunt zelfs bellen met je vaste of mobiele nummer. Dstny UCaaS is een grote toevoeging binnen Support als het gaat om bereikbaar en zichtbaar samenwerken, zelfs als je team niet altijd bij elkaar is. Als we daar Dstny Analytics aan toevoegen, krijgt een teamlead of manager een compleet pakket van telefonie en rapportage. Wie, wat, waar en waarom: Analytics beantwoordt deze vragen en biedt tools om met simpele acties als "drag and drop" een overzichtelijk dashboard te maken, servicelevels te meten en trends te herkennen. Zo weet iedereen binnen het team elkaars status en kan de bereikbaarheid gegarandeerd worden. Analytics geeft op basis van historische data ook aan wanneer een teammeeting of groepsactiviteit het beste gepland kan worden.