Frost Radar Leader

Dstny versterkt UCaaS-leiderschapspositie op Frost Radar met uitzonderlijke innovatie en groei

BRUSSEL, 1 december 2023 - De Frost Radar biedt een uitgebreide analyse van de Europese markt voor gehoste IP-telefonie en UCaaS. Van de meer dan 120 deelnemers identificeert het rapport de topleiders op het gebied van groei en innovatie binnen de sector.

"Dstny behoort tot de leiders op de Frost Europe UCaaS Radar. Haar innovatie- en groeisnelheid worden gedreven door haar capaciteiten om klanten verder te helpen dan de kernvoordelen van UCaaS, waaronder operationele efficiëntie en verbetering van de gebruikersproductiviteit, om hun bedrijf te transformeren en te optimaliseren door middel van integratie van communicatie met customer experience (CX) managementoplossingen en belangrijke workflows."

Robert Arnold, Industry Director - Information & Communications Technology bij Frost & Sullivan.

Frost Radar

Door strategische overnames en het gebruik van eigen technologieën heeft Dstny een ruim portfolio van mobile-first UCaaS-oplossingen ontwikkeld die voldoen aan de behoeften van de moderne werknemer. De groei van het bedrijf wordt ook gestimuleerd door aanzienlijke investeringen in de UI/UX, wat blijkt uit de ontwikkeling van oplossingen zoals het Dstny Converge FMC, de ConnectMe client en de onlangs gelanceerde Call2Teams Go applicatie.

Terugkijkend op de reis van het bedrijf en de toekomstige richting, merkt Johan Dalstrom, CPO bij Dstny, op:

"Onze versterkte positie op de Radar van Frost & Sullivan bevestigt onze toewijding om bedrijven te voorzien van state-of-the-art communicatiemiddelen. De voortdurende erkenning als industrieleider inspireert ons om verdere innovatie te stimuleren en uitzonderlijke waarde te leveren aan onze klanten over de hele wereld."

Met een ambitieus go to market-model en een verbeterd dienstenaanbod is Dstny gepositioneerd voor blijvend succes in de UCaaS-markt.

Bekijk hier het volledige rapport

Koen Coppens – Manager Marketing & Communications @ Dstny NL

Schrijf je in voor onze mailinglijst

Meer uit je bedrijf halen?

Laat je e-mailadres achter en ontvang als eerste onze tips & updates.

Vul je e-mailadres in
Je kunt het formulier alleen verzenden als je akkoord gaat met de privacyverklaring