Skip to main content
Dstny neemt Tactful AI over en versterkt zijn positie in de markt van Customer Experience Platforms 

De overname tilt Dstny naar een hoger niveau op het gebied van klantbetrokkenheid, waardoor bedrijven met minimale inspanning AI en data kunnen inzetten in hun customer experience- activiteiten

v.l.n.r. Mohammad Hassan, Mohamed Elmasry, Chris Parker, Daan De Wever, Sherif Khairallah

Brussel, 25 mei 2022 - Dstny, de Europese leverancier van cloudgebaseerde zakelijke communicatieoplossingen, kondigt de overname aan van Tactful AI, een tech start-up gevestigd in het VK en Egypte, die een geavanceerd intelligent customer experience platform aanbiedt. Met de overname breidt Dstny zijn productportfolio verder uit en biedt het ondersteuning aan bedrijven om hun klantbetrokkenheid te verbeteren via moderne digitale en traditionele spraakkanalen.

"Met Tactful aan boord versterken we ons niet alleen met de volgende generatie Customer Engagement-technologie, maar voegen we ook een uitstekend team toe aan onze groep", zegt Daan De Wever, CEO van de Dstny Group.

Naarmate de concurrentie toeneemt, concurreren bedrijven voornamelijk op het niveau van klantervaring. Tactfuls Unified Customer Experience Platform (UCX) is een AI- en datagerichte oplossing die zakelijke gebruikers in staat stelt om het klanttraject via meerdere contactpunten te beheren, betrekken en begrijpen. Het omvat een compleet digitaal omnichannel-contactcentrum, meertalige conversatiechatbots en conversatieanalyses.

"Tactful en Dstny delen dezelfde visie om medewerkers en klanten bij elkaar te brengen door middel van interactieve communicatietools. We geloven allebei dat we samen het leven van mensen nog positiever kunnen beïnvloeden. Door ons aan te sluiten bij Dstny zijn we verheugd om onze go-to-marketstrategie te versnellen en nog meer waarde te bieden aan onze klanten", aldus Mohamed Elmasry, mede-oprichter en CEO van Tactful AI.

Met de kant-en-klare, no-code-, AI-aangedreven automatiseringsengine kan elke organisatie met minimale inspanning AI en data inzetten in haar customer experience-activiteiten, ongeacht de technische capaciteit.

"Onze M&A-strategie draait helemaal om product- en omzetsynergieën, niet om kostensynergieën zoals je vaak elders ziet. Zo groeien we als gezamenlijke bedrijven sneller en krijgen onze klanten veel snellere toegang tot meer en betere producten. Tactful is in alle opzichten een perfecte match en we zijn verheugd om samen te werken", zegt Chris Parker, Chief Platform & Innovation Officer bij Dstny Group.

Over Dstny

Dstny is een toonaangevende Europese aanbieder van cloud-gebaseerde bedrijfscommunicatie, die zowel rechtstreeks aan bedrijven, als via partners en service providers wordt geleverd. Het bedrijf wil het dagelijkse leven van zijn huidige 2,2 miljoen gebruikers vereenvoudigen: de interactieve bedrijfscommunicatietools worden as-a-service geleverd en verbinden werknemers en klanten via alle mogelijke communicatiekanalen.

De tools van Dstny zijn mobile-first, lokaal aanpasbaar, gebruiksvriendelijk en eenvoudig te integreren. Door innovatieve technologie te combineren met nauwe relaties met partners en service providers, en met sterke lokale teams, kan Dstny de best mogelijke gebruikerservaring leveren en de nieuwste toepassingen toegankelijk maken voor bedrijven in heel Europa.

Dstny heeft meer dan 750 werknemers in 7 Europese landen (België, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Zweden, Denemarken, VK) en een jaaromzet van bijna €190 miljoen in 2021. 
Meer over Dstny >

 

Over Tactful

Tactful is een toonaangevend en privaat technologiebedrijf gevestigd in het VK, met een aanwezigheid in EMEA. Tactful biedt omnichannel- en AI-gestuurde klantervaringssoftware om bedrijven te helpen bloeien door zinvolle en effectieve betrokkenheid bij hun klanten op verschillende contactpunten mogelijk te maken. Tactful UCX is een uitgebreid platform voor klantervaringen dat alle technologieën en tools bevat die bedrijven nodig hebben om de beste klantervaring te bieden, kosten te verlagen en klantloyaliteit en verkoop te stimuleren.

Meer info: https://tactful.ai/

Voor meer informatie

Koen Coppens
Manager Marketing & Communications – Dstny Nederland
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
088 204 2285

Schrijf je in voor onze mailinglijst

Meer uit je bedrijf halen?

Laat je e-mailadres achter en ontvang als eerste onze tips & updates.

Vul je e-mailadres in
Je kunt het formulier alleen verzenden als je akkoord gaat met de privacyverklaring

Cookies

Wij gebruiken cookies om onze website te optimaliseren en jou een betere ervaring te bieden. Deze cookies onthouden jouw voorkeuren, helpen ons anonieme statistieken te verzamelen om de prestaties te verbeteren en stellen ons in staat om gepersonaliseerde advertenties te tonen. Wil je meer informatie over hoe wij cookies gebruiken en hoe we omgaan met jouw privacy? Neem dan een kijkje in onze privacy policy.

Ook wij gebruiken cookies

Wij gebruiken cookies om onze website te optimaliseren en jou een betere ervaring te bieden. Deze cookies onthouden jouw voorkeuren, helpen ons anonieme statistieken te verzamelen om de prestaties te verbeteren en stellen ons in staat om gepersonaliseerde advertenties te tonen. Wil je meer informatie over hoe wij cookies gebruiken en hoe we omgaan met jouw privacy? Neem dan een kijkje in onze privacy policy.
Functionele Cookies Altijd ingeschakeld
Functionele cookies zorgen ervoor dat onze website goed werkt en zijn altijd ingeschakeld. Alles om je een goed werkende website te kunnen tonen.
Analytische Cookies Ingeschakeld
Met analytische cookies kunnen we (geanonimiseerde) gegevens verzamelen over het gebruik van onze website. Dat helpt ons onze website te kunnen optimaliseren.
Marketing Cookies Uitgeschakeld
Marketing cookies zijn nodig voor functies als socialmedia-deelbuttons en het bijhouden van surfgedrag. Met deze cookies kunnen we je relevante content en gepersonaliseerde advertenties laten zien.