Europese zakelijke communicatieprovider Dstny herfinanciert bestaande leningen om verdere groei mogelijk te maken
Brussel/Zaventem, 5 juni 2023 Dstny, een toonaangevende Europese zakelijke communicatieprovider, kondigt aan dat het zijn bestaande leningen heeft geherfinancierd en tegelijkertijd een gelijkwaardig bedrag heeft opgehaald voor verdere uitbreiding. Het in Parijs gevestigde private equity-bedrijf Seven2 (voorheen Apax Partners), dat eind 2019 betrokken raakte, bevestigt opnieuw het vertrouwen in het bedrijf. De financiering wordt verstrekt door twee toonaangevende private kredietfondsen, waardoor er sterke financiële middelen beschikbaar zijn voor verdere uitbreiding van de activiteiten.
De Dstny Group heeft de afgelopen jaren een sterke technologische infrastructuur en unieke technische ontwikkelingscapaciteit opgebouwd, waardoor het bedrijf zich heeft ontwikkeld van een 'Telco'-bedrijf naar een bredere technologieontwikkelaar en -aanbieder. De ambitie van Dstny voor de komende jaren is om deze technologie op Europees niveau te verankeren en zijn pan-Europese aanwezigheid verder te versterken.
Daan De Wever, medeoprichter en CEO van de Dstny Group: "We zijn buitengewoon trots als ambitieus en innovatief bedrijf dat we, gezien de huidige marktomstandigheden en rentelasten, opnieuw het vertrouwen hebben gekregen van onze bestaande kredietverstrekkers. Het feit dat we bovenop onze bestaande herfinanciering extra financiering hebben kunnen ophalen, geeft ons een sterke impuls voor nieuwe overnames. We kijken enorm uit naar het realiseren van onze voortdurende internationale groei met het volledige Seven2-team en het verder versterken van onze leidende positie als Europese leverancier van cloudgebaseerde zakelijke communicatieoplossingen."
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: Koen Coppens, Manager Marketing & Communications:
Over Dstny
Dstny is een toonaangevende Europese aanbieder van cloudgebaseerde bedrijfscommunicatie, die zowel rechtstreeks aan bedrijven, als via partners en serviceproviders wordt geleverd. Het bedrijf wil het dagelijks leven van zijn meer dan 3 miljoen gebruikers vereenvoudigen: de interactieve bedrijfscommunicatietools worden as-a-service geleverd en verbinden werknemers en klanten via alle mogelijke communicatiekanalen (spraak, video, chat, en andere). Met een mobile-first design en naadloze integratie maken Dstny's state-of-the-art technologie en robuuste lokale partnerships het mogelijk om uitzonderlijke gebruikerservaringen te leveren. Met het hoofdkantoor in Brussel heeft Dstny ongeveer 1000 medewerkers in dienst in 7 Europese landen en genereert het een jaarlijkse omzet van ongeveer €250 miljoen.